Specialist achiziții

Suntem în căutarea unui nou membru în echipa Conex Distribution SA, entuziast, cu un spirit de echipă bine dezvoltat, cu bune abilități de analiză și prelucrare a datelor, care să se alăture departamentului nostru de Achiziții!

Candidatul ideal:

Așteptăm cu interes să te cunoaștem dacă îndeplinești urmatoarele cerințe:

  • ai abilități de organizare și ești orientat către rezultat;
  • ai capacitate de a lucra cu termene limită;
  • foarte bune abilități de analiză și raportare;
  • ai abilități de negociere.

Ești printre candidații ideali dacă:

  • deții cunoștințe de MS Excel la nivel avansat;
  • cunoști limba engleză la nivel avansat;
  • ai experiență pe o poziție similară de minim 2 ani.

Principalele responsabilități ale postului:

  • prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali;
  • analizează stocurile de produse disponibile și face propuneri de restocare a acestora;
  • ține legatura cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: preț, disponibilitate, termeni și modalități de livrare;
  • inițiază comenzi către furnizori și se asigură că sunt îndeplinite condițiile de livrare, cantitate, calitate și costuri impuse de procedurile interne;
  • urmarește respectarea termenilor din contractele de achiziție și bunul mers al procesului de achiziție;
  • participă la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepanțele apărute între facturile furnizorilor și datele din sistemul intern;
  • participă la crearea documentelor specifice Departamentului de Achiziții (proceduri, norme metodologice), crearea și actualizare bazei de date de furnizori;
  • realizează raportări specifice, solicitate de superiorul direct.

Hai în echipa noastră să ne descoperi și să te dezvolți profesional!

Locație:
Sediul Central – Iași

Tip:
Cu normă intreagă

APLICĂ ACUM